155 відгуків
+380 (67) 716-20-65
+380 (50) 765-09-53
Интернет-магазин Aradey - тюнеры T2 в Украине

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання
★ 1. На товар, в описі якого зазначено «Гарантія від виробника» поширюються такі гарантійні зобов'язання:
У комплектації товару присутній гарантійний талон виробника, заповнений належним чином.
.
● Обмін і повернення товару:
Покупець може обміняти або повернути товар протягом 14 діб після прибуття його в кінцевий пункт пересилання (час, витрачений на пересилку товару назад, в разі його повернення або обміну не враховується). Якщо обмін відбувається за ініціативою покупця (не сподобався колір, не той розмір і т. д. ) всі витрати на пересилку товару оплачує він. Якщо обмін або повернення товару відбувається через його непрацездатності або невідповідності заявленим в описі, всі витрати на пересилку оплачуємо ми, а при поверненні товару повертаємо сплачену покупцем суму в повному обсязі, включаючи витрати на пересилку.
.
Обміну або поверненню підлягає тільки товар:
– що не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. ; – повністю укомплектований і без порушень цілісності упаковки; – в якому не порушена заводське маркування і ярлики.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
.
● Гарантійний ремонт:
З приводу гарантійного ремонту протягом гарантійного строку, вказаного в талоні, покупець може звернутися в сервісний центр, розташований у його місті, або безпосередньо до нас. В останньому випадку покупцеві необхідно буде надіслати товар, попередньо погодивши спосіб пересилки. Всі витрати на пересилку товару для здійснення гарантійного ремонту сплачує його власник.
.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
– відсутні або порушені гарантійні пломби, встановлені виробником або продавцем; – є механічні або інші пошкодження, які викликані діями непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи; – порушені правила та умови використання, догляду і встановлення виробу, викладені в експлуатаційних документах; – якщо виріб має сліди некваліфікованого ремонту або зміни конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, яке було здійснене не працівниками авторизованого сервісного центру. – якщо серійний номер (наприклад IMEI), який знаходиться в пам'яті вироба змінено, стертий або не може бути встановлений; – якщо використані нестандартні (неоригінальні) або неякісні витратні матеріали, які не були поставлені, або рекомендовані виробником;
.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
– якщо знайдені несправності спричинені недбалим, неакуратним використанням і недотриманням правил догляду за виробом (попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо ); – природний знос чи вичерпання ресурсів; – поломки, спричинені аварійними збоями або невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших побічних зовнішніх факторів; – пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; – пошкодження в результаті стихійних лих; – пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
.
★ 2. На товар, в описі якого вказаний термін гарантії і дається гарантія від продавця, поширюються такі гарантійні зобов'язання:
Гарантійний талон покупцеві не висилається, але при відправці товару його дані фіксуються в «Журналі покупців» із зазначенням терміну гарантії.
.
● Обмін і повернення товару:
Покупець може обміняти або повернути товар протягом 14 діб після прибуття його в кінцевий пункт пересилання (час, витрачений на пересилку товару назад, в разі його повернення або обміну не враховується). Якщо обмін відбувається за ініціативою покупця (не сподобався колір, не той розмір і т. д. ) всі витрати на пересилку товару оплачує він. Якщо обмін або повернення товару відбувається через його непрацездатності або невідповідності заявленим в описі, всі витрати на пересилку оплачуємо ми, а при поверненні товару повертаємо сплачену покупцем суму в повному обсязі, включаючи витрати на пересилку.
.
Обміну або поверненню підлягає тільки товар:
– що не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. ; – повністю укомплектований і без порушень цілісності упаковки; – в якому не порушена заводське маркування і ярлики.
.
● Гарантійний ремонт:
Протягом гарантійного терміну, зазначеного в описі товару, покупець може звернутися до нас з приводу гарантійного ремонту. У цьому випадку покупцеві необхідно буде надіслати товар, попередньо погодивши спосіб пересилки. Всі витрати на пересилку товару для здійснення гарантійного ремонту сплачує його власник.
.
Наша компанія може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
– відсутні або порушені гарантійні пломби, встановлені виробником або продавцем; – є механічні або інші пошкодження, які викликані діями непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи; – порушені правила та умови використання, догляду і встановлення виробу, викладені в експлуатаційних документах; – якщо виріб має сліди некваліфікованого ремонту або зміни конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, яке було здійснене не працівниками авторизованого сервісного центру. – якщо серійний номер (наприклад IMEI), який знаходиться в пам'яті вироба змінено, стертий або не може бути встановлений; – якщо використані нестандартні (неоригінальні) або неякісні витратні матеріали, які не були поставлені, або рекомендовані виробником;
.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
– якщо знайдені несправності спричинені недбалим, неакуратним використанням і недотриманням правил догляду за виробом (попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо ); – природний знос чи вичерпання ресурсів; – поломки, спричинені аварійними збоями або невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших побічних зовнішніх факторів; – пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; – пошкодження в результаті стихійних лих; – пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
.
★ 3. На товар, в описі якого НЕ вказаний термін гарантії поширюються такі гарантійні зобов'язання:
Покупець може обміняти або повернути товар протягом 7-и діб після прибуття його в кінцевий пункт пересилання (час, витрачений на пересилку товару назад, в разі його повернення або обміну не враховується). Якщо обмін відбувається за ініціативою покупця (не сподобався колір, не той розмір і т. д. ) всі витрати на пересилку товару оплачує він. Якщо обмін або повернення товару відбувається через його непрацездатності або невідповідності заявленим в описі, всі витрати на пересилку оплачуємо ми, а при поверненні товару повертаємо сплачену покупцем суму в повному обсязі, включаючи витрати на пересилку.
.
• Обміну або поверненню підлягає тільки товар:
– що не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. ; – повністю укомплектований і без порушень цілісності упаковки; – в якому не порушена заводське маркування, ярлики та гарантійні пломби, встановлені виробником або продавцем.
.
★ 4. Наша компанія НЕ несе відповідальності за псування або втрату товару з вини служби вантажоперевезень.
За замовчуванням, при відправленні товару, він оцінюється, відповідно до його вартості. Тому оглядайте і відкривайте посилку відразу при отриманні в присутності працівників служби.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner